Hey peeps , Welcome to My Offical Blog . Kalau nak mengutuk bukan disini tempatnya . Berbuat baik laa kau dengan aku disini . Then , be my followers okay ? Jangan malas sangat lha bodoh kalau macam tuu baik jangan main blog lha . Terimakasih kepada sesiapa yang sudi membaca story aku ini sampai habis . Kalau sukaa dengan my story like okay ? Hanya mahu tahu siapa yang baca story aku . Fuck You kalau datang ke blog aku setakat nak cuci mata kau tuu buat apa ? Pegi mampos lha kau awal-awal . Like lha ramai-ramai okay ? Kerjasama anda amat saya hargai sayang , ILOVEYOUGUYS

Monday, January 3, 2011


ABOUT ME
 This is my lovely blog and my story
So be nice here ...
Do not talk like a fool here !
THANKS :D


     Name         :    Muhammad Nazrul Bin Anuar
      Age           :       14tahun (2011)
    School         :    SMK Kompleks Gong Badak
Date Of Birth   :       14 June 1997
Place Of Birth  :    Hospital Besar Kuala Terengganu , Terengganu
Favorite Food  :       Chicken Fried Rice
Favorite Drink  :     Ice Blended Mocha (noob lan laa)

Hye hye hye hye AKU TAK PERCAYA CINTA
Hello , yeah now you know all of about me ? yeah ! i like it . There , i want to share with you all about my self . Just read and be follower ! Thanks again :DD                                                                            
                        
My Feelings
malam beyaww , di sini aku ingin mengongsikkan cerita PANAS dan SENSASI . Hari ini excident tepat jam 9.00 bersama my sister Animz Anuar di tempat orang ramai . Kereta masuk lubang ! She is hot girlll . Mule2 , dia kata dia dah yakin tak de lubang then lepas kena wohh , rase insaf beto . NICEE *winkss3 . Wahh , mase nakk turun aku ketor abes badan-badan . My sister yang berpakaian baju tidur dengan rela hati dan penuh keayuannya turun daripada kereta ! Dia sempat juga cakap ke aku weyh3 "CALL PAPA CALL PAPA CEPAT" .. Mase tuh handphone melembutkan diri lalu jatuh ke tanah dengan perlahannya , I dont know why ! maybe dengan situasi yang cemas , kakak aku pun ketor rabokk .. Mujur ade pakcik yang boleh dikira ALIM dengan bersongkoknya datang dan menolong kami . Lepas dia datang , orang lain pulakk datang . Boleh dikatakan macam teratur je kedatangan mereka . Dop leyh nop lupekan kejadian itu masih teringat-ingat . Macam mana nak lupe peristiwa itu erk ? euwwwww ! i dont know too laa . My car is kereta MYVI .. Lepas kereta berjaya diangkat oleh orang ramai , kakak aku pun masuk dalam kereta , dan badannya berubah menjadi berketar-ketar . KESIAN :(( ! Selain itu (penanda wacana) pepatah melayu pernah berkata sesuatu kejadian sebegini dianggap MALANG TIDAK BERBAU . yeah ! aku sokong hundred persen ! Sampai rumah kene ??? pula ngan father . Akhir kate saya 

Nazrul Evans' pengajaran ini boleh dijadikan kepada anda semua yang tekah memREADkan story aku ini 

okee , byebye <3 <3


HAPPY 
Holiday ? yeah ! huahuahua .. thanks to my papa coz ade mase jugak untuk bercuti . Sebenarnya memang xjadi coz abang aku periksa SPM , lame doee periksa . Xpe laa . Lupekann je , Memang berbaloi . Sampai sane duit asyik masukl jahh , kenangan itu berlalu je ! Hari isnin pergi Mid Valley Megamal . Sapa dinung aku jalan sorang je coz nop gi kedai sebeloh iaitu THE GARDEN . esok harinya aku balik ! Sekarang ade kat terengganu , kalau mase ini semalam aku kat PAVILLION . First time , pergi makan kat the mall , then berangkat ke PAVILLION selepas selesai makan . Then , pergi pavi , kat butik ape ntah aku x ingat . bajunya lawaa lawaa comel pretty gilee . HANDSOMEE ! aku test 2helai , tapi entah mengapa aku mase tuh . Siapa yang menguasai badan ku ! After test , aku tak jadi pulakk nak beli .. Masuk butik COTTON-ON . Tak ade satu pun yang berkenan ! Then , teman kakak masuk butik FROEVER 21 . Pergh , baju comel gile doee . Mule2 kakak aku memang nak beli then dia kate terlalu banyak pilihan then dia tak beli laa . gilee dia tuhh . Dia kata lepas ni datang balik ! Wahh , senang idup . Naik tingkat atas , masuk butik SUPERMAN . woww , i like it ! t-shirt lawaa harga pun lawaa . funny rite ? HAHA :DD Mase best best kat situ , aku terfikir nak pergi Times Square . Pergi jalan kaki coz dekat ngan pavi . jauh sikit je ! Sampai kat TS , aku tibe2 menyesal kenape x beli baju yang handsomee tuh taadii . Rezak molek . CERDIKK . Kakak aku pun dia kata weyh3 dop engad nop singgah mula kat butik FOREVER 21 tadi . wohh , senang cakap . But terpaksa lupekan semua itu :((
Petang itu jugakk , aku kene balik ke Terengganu . HUAHUA ! Memang susah nak tinggalkan . But alhamdulilah coz selamat sampai dan balik ke setiap destinasi yang ditujunya .. Buat sementara waktu ini aku perlu menumpukan seratus peratus terhadap pelajaran kerana aku telah turun kelas dari sati sin ke satu khaldun :(( Inilah pengajaran kepada sesiapa yang malas nak belajar . USAHA TANGGA KEJAYAAN *hoorayy ..


KENANGAN KENANGAN KENANGAN ,
JANGAN PERNAH KAU MENCUBA UNTUK ,
MELUPAKANNYA ..
HAHAHAHA :DD 


OHH BLOG , SHAKEE ! U ALWAYSS WASTE MY TIMEE . HATE IT . BYEBYEBYE <3 <3 <3

No comments:

Post a Comment