Hey peeps , Welcome to My Offical Blog . Kalau nak mengutuk bukan disini tempatnya . Berbuat baik laa kau dengan aku disini . Then , be my followers okay ? Jangan malas sangat lha bodoh kalau macam tuu baik jangan main blog lha . Terimakasih kepada sesiapa yang sudi membaca story aku ini sampai habis . Kalau sukaa dengan my story like okay ? Hanya mahu tahu siapa yang baca story aku . Fuck You kalau datang ke blog aku setakat nak cuci mata kau tuu buat apa ? Pegi mampos lha kau awal-awal . Like lha ramai-ramai okay ? Kerjasama anda amat saya hargai sayang , ILOVEYOUGUYS

Wednesday, January 5, 2011

Tahun 2011

Salam Hormat Salam 1Malaysia pada semua hadirin sekalian .
Tanggal 2.1.2011 iaitu ternamanya ia pada hari ahad ! best gile jugak doll . Kerana pasukan Malaysia , kami semua dapat bercuti satu hari lagi . Huahua . Alhamdulillah . Esokkan harinya kena pergi sekolah doll . Aku memang semangat , malam-malam lepas solat isyak dah tidur coz takut tak terkejut pada hari esok . Pagi-pagi tuhh , Hari pertama sekolah sangat pergh babe sebab x belajar pun . Cikgu perempuan masuk then dia cakap "OKAY,BUAT KERJA SENDIRI" . Whoaa , manusia mane tak suke ! Tapi menyesal sikit coz tahun ini turun kelas dari 1Sina ke 2Khaldun . Memang xbest . So pada tahun 2011 ini aku berazam mahu belajar bersungguh-sungguh untuk mencapai kejayaan hingga ke peringkat tertinggi kerana ianya dapat membanggakan kedua-dua ibubapa kami . Insyallah !

Taktahu nak buat ape , takde kerja maybe mase itu . Nak baca buku sejarah pun malass ! HAHA . suke hati je setan hasut aku . Aku pun terikut laa . Rasa macam bodoh je kann . Tengok-tengok jam baru pukul 11.00 . Lambat lagi nak balik . My school balik pukul 2.10 laa . Setelah jam 2.10 , kami dibenarkan untuk pulang ke rumah masing-masing oleh cikgu then pergi laa kat sebuah tempat simpan kenderaan . Tunggu my abang ,

Jiman Nerdy memang lambat ! Mase pergi kedai mee sup terserempak dengan Muiz Razali dan Meme Ferragamo tengah best berdating . Aku pun masuk dan kacau line diaorang . Cakap-cakap kejap , perut pun buat-buat lapar so aku makan laa jugakk memang ingatkan taknak makan but macam mana kann ? takkan nak biarkan diri kita sendiri terseksa . Kesian gop diyo . Without wasting time , Aku pun oderr laa . Kedai kat situ memang lambat sikit . I dont know why but janji delicious sudah . Tapi takpe , Aku memang seorang penyabar , good good kan ? ==, Bersyukur laa sikit dapat makan kann ? yeah ! thats right dudee . Ianya semua rezeki . Makan tuhh makan laa sampai abis jangan laa membazir kerana ianya amalan syaitann bin babi dan bacalah bismillah jangan lupa pulak macam aku , kan dah makan untuk syaitan . huaa :(( Patut laa selepas abis bertong-tong mee pun , masih masih berada di dalam kelaparan . HAHA . C-O-B-A-A-N .. Lepas abis semua makan , abang aku pun datang . So , balik laa . Sampai rumah mandi , sembahyang , makan dan selainnya . Makan lagi ? kahkahkah ! bodoh bak kata orang tua : BERHENTI SEBELUM KENYANG ,betul ituu . ehhe :DD


                                                                          HOMEWORK
Semalam iaitu 5.1.2011 . Fuhh , pergi sekolah memang happy bangat ! Then , masuk cikgu Science , English dan Mathematics diaorang bagi homework doll . Belambakk homework nop nop Science . Mule2 benci subkjek sains bab dop paham mane , lening jadi minat odoo jee . Bukan benci laa , dp suke mane jee . Aku bukan kejam sangat nak benci-benci ini . Thanks to my teacher . I like it <3 <3 Aku memang rajin buat homeworkk . Balik rumah matlamat nak buat homework . Yeah , rajin memang laa rajin awal-awal ini , pertengahan ini memang hampeh kott . Hope aku sendiri dapat  meneruskan kerajinan aku ini ; ehhe :D Aku bukannya apa john tapi lebih menyukekan Onlining macam orang bodoh . Lewat malam online lagi . Babi punya FACEBOOK . Dop leyh nop berhenti masalahnya nimm . Yer letop ubat cap nde ahu . *EUWWWWW . okee , byebye ! mg bace mg komen ? mg komen negatif bodoh mg . okee , selamat siang semuaa <3 <3 Be My Followers . Taknak ? okok , evans tak pakse . Jangan nak buat perangai sial kau kat page blog aku . THANKS :DD
  

No comments:

Post a Comment