Hey peeps , Welcome to My Offical Blog . Kalau nak mengutuk bukan disini tempatnya . Berbuat baik laa kau dengan aku disini . Then , be my followers okay ? Jangan malas sangat lha bodoh kalau macam tuu baik jangan main blog lha . Terimakasih kepada sesiapa yang sudi membaca story aku ini sampai habis . Kalau sukaa dengan my story like okay ? Hanya mahu tahu siapa yang baca story aku . Fuck You kalau datang ke blog aku setakat nak cuci mata kau tuu buat apa ? Pegi mampos lha kau awal-awal . Like lha ramai-ramai okay ? Kerjasama anda amat saya hargai sayang , ILOVEYOUGUYS

Saturday, January 22, 2011

Stress :)

Hey , tengok tajuk lha doe . Mesti korang dah tau kann ? HAHA :D
Hari ini , entah pape ! Terlintas di fikiran aku , iaitu aku nak edit blog .
Walaupun xpandai tetapi aku nak try sedaya uapaya jugakk .
 Akhirnya berjaya hasil daripada aku tanya orang sekeliling
ALHAMDULILLAH .
Memang ia membuangkan masa dengan begitu sahaja , tapi takpe
 coz untuk hari ini sahaja . Hari lain aku kene study pulakk . 
*Baguskan aku . Cehh perasaan jee kan ? Okay , FINE . haha
Thanks to ALLAH kerana memberikan aku tenaga yang kuat untuk
menyiapkan blog secomel ini . Perasaan gembira dan tertekan pun
ada tetapi lupakan segalanya . 2jam mahu kesiapnya semuaya
cukup lengakap dan aku puas hati dengan tahap keeditan aku
sekarang ini . Esok maybe xboleh online kot disebabkan hari
sekolah . Takpe ini semua demi tahun depan kann ? Exam dah
dekat , nanti kalau gagal marah diri sendiri . Orang suruh belajar 
dari awal-awal tak nak . Bodohnya manusia . hehe ! Baca jangan
x baca . Kahkahkah . Then , satu soalan : Perlukan aku delete
facebook ? Jawab yer . Please tinggalkan komen anda di ruang
komen yang telah disediakan . Kerjasama anda amat saya hargai
Thanks sekali lagi :) K BYEE . ILY <3 <3

No comments:

Post a Comment