Hey peeps , Welcome to My Offical Blog . Kalau nak mengutuk bukan disini tempatnya . Berbuat baik laa kau dengan aku disini . Then , be my followers okay ? Jangan malas sangat lha bodoh kalau macam tuu baik jangan main blog lha . Terimakasih kepada sesiapa yang sudi membaca story aku ini sampai habis . Kalau sukaa dengan my story like okay ? Hanya mahu tahu siapa yang baca story aku . Fuck You kalau datang ke blog aku setakat nak cuci mata kau tuu buat apa ? Pegi mampos lha kau awal-awal . Like lha ramai-ramai okay ? Kerjasama anda amat saya hargai sayang , ILOVEYOUGUYS

Sunday, January 23, 2011

School

Whoaa , school school . Im loving it tetapi setiap HOMEWORK
 yang diberikan oleh cikgu , aku mesti malas doee nak buat . Ade
 beberapa lagi homework yang belum dibuat tetapi aku
 menghabiskan masa yg terluang dengan online facebooking babi
 booking ! 


Aku yakin kalau aku betul-betul ingin berjaya dalam pelajaran , aku
harus mengubah diri agar tidak membuang masa macam orang bodoh .
Allah bagi : 1) Malam waktu untuk tidur
                  2) Siang waktu untuk mencari rezeki 


Tetapi sekarang dunia terbalik Siang Tidur , Malam Online 
Alangkah itu yang terbaik bagi anda ? No,No,No . Jangan terlalu 
follow syaitan itu . Zaman dah berubah . Aku pun dulu macam 
orang bodoh . Entah pape je . Aku masih belum bisa mengubah diri 
Hantu banyak sekeliling aku . :((

Satu lagi , kalau setiap pelajaran yang cikgu aku ajar memang susah
nak masuk terus ke dalam kotak akal dan fikiran . Masuk telinga
kanan keluar telinga kiri itulah ibaratnya . Macam mana nak 
mengatasinya ? :  Adakah kata-kata aku diatas betul wahai
 manusia sekalian? :TRUE


Then , matlamat baru aku nak belajar bersungguh-sungguh . Bapak
masing-masing bagi nak beli apapun yang anda mahu , Tetapi anda 
tidak pandai menghargai pemberian itu . Alangkah cerdiknya
 manusia atau anda semua tidak pernah merasa bersyukur dengan
 semua itu ?  Esok sekolah so GTG aku perlu lari dulu .
(BUDAK SEKOLAH)

No comments:

Post a Comment