Hey peeps , Welcome to My Offical Blog . Kalau nak mengutuk bukan disini tempatnya . Berbuat baik laa kau dengan aku disini . Then , be my followers okay ? Jangan malas sangat lha bodoh kalau macam tuu baik jangan main blog lha . Terimakasih kepada sesiapa yang sudi membaca story aku ini sampai habis . Kalau sukaa dengan my story like okay ? Hanya mahu tahu siapa yang baca story aku . Fuck You kalau datang ke blog aku setakat nak cuci mata kau tuu buat apa ? Pegi mampos lha kau awal-awal . Like lha ramai-ramai okay ? Kerjasama anda amat saya hargai sayang , ILOVEYOUGUYS

Saturday, February 19, 2011

LOVE THIS SONG

Malu Rasanya Menyatakan Cinta
Kepada Dia Kekasih Allah
Kerana Dia Insan Mulia
Sedangkan Diriku Insan Biasa

Kupujuk Jua Hati Dan Jiwa
Meluahkan Rasa Cinta Membara
Didalam Pujian Ucapan Selawat
Tanda Penghargaan Seorang Umat

Selagi Upaya Kuturuti Ajarannya
Apa Terdaya Ku Amalkan Sunnahnya
Moga Didunia Mendapat Berkat
Diakhirat Sana Beroleh Syafaat

Kerana Peribadinya Aku Terpesona
Kerana Budinya Aku Jatuh Cinta
Rinduku Padanya Tiada Terkata
Nantikanlah Daku Di Taman Syurga

YA RASULL ....
Ku Rindu Padamu !
Syafaatkan Daku !

YA RASULL ....
YA RASULULLAH ....
Ku Rindu Padamu !

Sesungguhnya Apa Yang Ku Dambakan
Adalah Cinta Allah Yang Esa
Kerana Cinta Kepada Rasulullah
Bererti Cinta Kepada Allah

Selagi Upaya Kuturuti Ajarannya
Apa Terdaya Ku Amalkan Sunnahnya
Moga Didunia Mendapat Berkat
Diakhirat Sana Beroleh Syafaat

Kerana Peribadinya Aku Terpesona
Kerana Budinya Aku Jatuh Cinta
Rinduku Padanya Tiada Terkata
Nantikanlah Daku Di Taman Syurga

Sesungguhnya Apa Yang Ku Dambakan
Adalah Cinta Allah Yang Esa
Kerana Cinta Kepada Rasulullah
Bererti Cinta Kepada Allah

No comments:

Post a Comment