Hey peeps , Welcome to My Offical Blog . Kalau nak mengutuk bukan disini tempatnya . Berbuat baik laa kau dengan aku disini . Then , be my followers okay ? Jangan malas sangat lha bodoh kalau macam tuu baik jangan main blog lha . Terimakasih kepada sesiapa yang sudi membaca story aku ini sampai habis . Kalau sukaa dengan my story like okay ? Hanya mahu tahu siapa yang baca story aku . Fuck You kalau datang ke blog aku setakat nak cuci mata kau tuu buat apa ? Pegi mampos lha kau awal-awal . Like lha ramai-ramai okay ? Kerjasama anda amat saya hargai sayang , ILOVEYOUGUYS

Thursday, February 3, 2011


HANGOUT
Maybe semalam best kowt coz dapat lepak dengan kengkawan ,
sahabat dan friend orang inggerris kbow ! Tepat jam 9.00 pagi 
kawan aku datang rumah , mai amek aku naik moto . Pergi rumah
dia dan pergi lha kami ke bust stop untuk tunggu bas .

Then , bila sampai kat bus stop , bukan main lama lagi aku tunggu 
bas xdatang-datang . Macam sial solid jahh rasenya . Tunggu pun
awal sangat . nahh amek kau , padam mukee ! Takpe bukan sokmo
benda itu boleh terjadi . Ade mase tapi xpandai nak guna . Wohhhh .

Masa tunggu-tunggu tuhh , datanglah beribu-ribu tentera-tentera 
bangladesh . Katenya dia nak pergi jugakk ke bandar tapi bukan
mydin dan giant maybe kat shahbandar kott . Lagipun , di dataran 
shahbandar ade pesta apa tahh , pertandingan shuffle . 

Gile best siakkk ! Tapi aku busy dhoee sekarang :(( Sambung yang 
tadi , Whoaa ! Dia orang dressing memang power . Kalah orang lain 
Bergaya gilee . Tapi mujur ade satu kereta yang datang , then bangla
tuhh naikk lha kann ? Kereta proton iswara kott !

Pakat sumbak jahh lake , padahal bas lain masih banyak lha . HAHA
Tanya seret kat body kereta ! Memang hebatt lha . Luqkman suka
tak berhenti-henti dhoee . HAHA . Ade jugakk van orang sini panggil
Gerabakk raso-rasonyaa kalau x salah lha .

10.05 , baru lha bas sampai . Bile sampai sana bas tak berhenti 
dhoe Memang keadaan menjadi kelam-kabut mase tuhh . Aku pun
tekan butang loceng . Kami di tinggalkan di depan Bank Negara ! 
Nak jalan ke sana lebih kurang 500meter . 

Sampai dinung , tujuan pertama nak gi MCD . Masuk jahh dalam
mcd ternampak asyikin dengan kawannya ! Luqkman mesej baliy
dia kate dia masih berada di rumah . Adoiii .

Then 30 minit later , dia sampai . HEHE ! Lepas siap makan semua ,
aku pogi mydin . Jalan-jalan baliy kbow azriey nak beli pen ,
then luqkman bercadang nak gi giant . Mase nak keluar dari mydin 
terserempak dengan Datin Syaqila di kawasan gamee . 

Dia lawaa gilee mase tuhh . Aku jalan ngan dia pun ramai orang 
tengok . Wahh , kakak comell lotee ! Dia suruh kitaorang tunggu
kejap coz nak jalan ngan kitorang . Kebetulan mase tuhh , dia nak
pergi jugakk ke Giant .

Nak telefon mak dia nak mintak duit , tapi panggilan dia tidak
dilayan sama sekali . Follow syaqila sampai masuk karoeke . Then
kami masuk bilik VIP . Aku , luqkman dan syaqila nyanyi lha tapi
orang lain yang bayar . budakk kayaa punyerr olangg !

Habisnya nyanyi , kitaorang pergi mcd balik minum-minum . Mesej 
baliy dia kate dia dah nak balik . Luqkman pun kbow ke aku , baik
kite balik kul 5 lagi pun esok mane sekolahh kann ? So , tak jadi lha 
balik .

Aku bosann untuk cerita banyak-banyak . So i would like to say
GOODBYEE DEAR , AND TAKECARE !! MUAHAHAHA 






No comments:

Post a Comment