Hey peeps , Welcome to My Offical Blog . Kalau nak mengutuk bukan disini tempatnya . Berbuat baik laa kau dengan aku disini . Then , be my followers okay ? Jangan malas sangat lha bodoh kalau macam tuu baik jangan main blog lha . Terimakasih kepada sesiapa yang sudi membaca story aku ini sampai habis . Kalau sukaa dengan my story like okay ? Hanya mahu tahu siapa yang baca story aku . Fuck You kalau datang ke blog aku setakat nak cuci mata kau tuu buat apa ? Pegi mampos lha kau awal-awal . Like lha ramai-ramai okay ? Kerjasama anda amat saya hargai sayang , ILOVEYOUGUYS

Saturday, January 29, 2011

Arghh , LIKE LIKE !


My Feeling
Whoaa , macam-macam aku fikir dan kepala otak aku menjadi
serabut hari ini  . Today aku dapat dugaan yang luar biasa kott
yang telah ALLah berikan . Pada tepat jam 5.30 maybe , berlakunya
 pergaduhan atau pertandingan antara aku dengan Athira Hanim .

Lagipun , Dia budakk hot kann nak buat macam mana ? Adegan ini 
berlaku kerana firstly memang salah aku then dia jahh yang lebih-
lebih mancarut kat wall aku . Cakap baik-baik xboleh ke ? 
Grrrr =,= Hampehh :DD Memang buang masa hari ini menyesal
aku online facebooking babi kau booking . 

Aku post lirik lagu STACY dan Ziana Zain kat Wall Facebook dia 
memang banyak lha hingga tak terkira . Memang dalam hati aku
nak bergurau doee , sebab sebelum ney aku buat macam tuhh 
menjadi perkara biasa jahh kann ? Today aku x tau kenape dia 
camtuhh ? * :(( :((  *

Aku memang x nak gaduh coz  macam perangai budak-budak itu
terserlah jahh kan bergaduh ni , then dia ajar aku secara kurang 
ajar . Datang mencarut kat wall aku lha , pehall ? HAHA *kesian :D

Then , bile aku remove dia sebagai friends , dia pulak nak mencari
kesalahan tulis kat FB dia status bodoh-bodoh . Manusia mana
yang tak sakit hati kann ? Kau xterasa ? yeah ! kau manusia yang 
tidak mempunyai perasaan . Macam orang kurang siuman . 
OHHH KESIAN AWAKK :((

PUJI MEMUJI SI DIA JOM JOM :
*Sebelum ini , kau memang sangat baik .
*Awakk comell pretty macam princess .
  Awakk selalu buat kelakar untuk mengembirakan hati saya .
*Selalu ajak saya pergi jalan . 
* SUMPAH , , AWAKK BAIK GILE SEJAK SAYA KENAL
  DENGAN AWAKK .

Akhir sekali , aku nak mintak maaf banyak-banyak pasal tadi .
Manusia sememangnya tidak lari akan kesilapan di dunia .
Sebelum saya tekan button , SIGN OUT . pesananku , minta maaf 
sekiranya sepanjang karangan ini dikarang aku ada terkasar bahasa 
yang membuat anda sakit hati dan terasa kerana ianya tiada niat 
untuk buat perkara sebegitu . : Gahh Gahh Gahh Gahh Gahh Gahh
Terimasih kepada sesiapa yang mengunakan perkataan diatas .
DUNIA ORANG TANPA AWEK :DD
zzzzzzzzzzzzzzzz K BYEE


No comments:

Post a Comment