Hey peeps , Welcome to My Offical Blog . Kalau nak mengutuk bukan disini tempatnya . Berbuat baik laa kau dengan aku disini . Then , be my followers okay ? Jangan malas sangat lha bodoh kalau macam tuu baik jangan main blog lha . Terimakasih kepada sesiapa yang sudi membaca story aku ini sampai habis . Kalau sukaa dengan my story like okay ? Hanya mahu tahu siapa yang baca story aku . Fuck You kalau datang ke blog aku setakat nak cuci mata kau tuu buat apa ? Pegi mampos lha kau awal-awal . Like lha ramai-ramai okay ? Kerjasama anda amat saya hargai sayang , ILOVEYOUGUYS

Tuesday, January 25, 2011

Sombong :((


Gahh , ada beberapa orang cakap aku sudah sombong sekarang 
doe .Hebatnya kau boleh cakap macam tuhh kat aku ? jap , hebat 
sangat ke ? Whoaa . Kau sebelum nak cakap , kutuk atau mengata
tuhh agak2 lha weyh . Cermin muke kau dulu sampai berkilat ,
baru boleh nak kata straight kat orang tuhh .  Aku kurang suka 
dengan cara kau sekarang .

Tak kan hari-hari nak mesej dohh ? xboring ke dan apa nak tanya ?
Tak kan nak tanya bende same hari-hari nanti naik muak  lha .
Bende yang biasa di tanya adalah seperti berikut :
1.Hey gilee , tengah buat apa ?
2.Dah makan ke belum ? Esok kau lepak x ?
3.Kau dah mandi ?
4.Nama bapa dan mak kau ape ?
5.Nombor IC ayah da mak kau berapa ?
6. Warna kegemara kau ape ? *Macam bodoh bhaii .

Tapi nasib baik aku student baik kan kan ? huhu . *mampos aku lha
Yeah , tapi xpe dia nak cakap macam tuhh . Aku xkesah lha btw
orang yang menilai diri kita , tengok kelakuan kita so jaga lha akhlak 
kau jugakk yer . *PERINGATAN .

Terimakasih kerana kau berikan nasihat ke aku ? Lepas ni aku 
xboleh sombong lagi . Btw kalau aku cakap BUSY , bukan kau 
nak faham kann ? Boleh memecahkan saraf otakk . Dakpe aa ,
ini sebagai satu pengajaran bagi aku . Insyallah , aku bagi 
layanan yang baik kat kau .

Lepas ni , insyaallah aku layan korang semua . Btw korang bukan 
rajin pun nak post something kat Wall Facebook aku . Aku xsuke 
mane IM . But if ade kecemasan atau time aku xbusy baru boleh 
aku layan korang . Korang jangan sombog sangat lha kalau aku
tegur kau , kau tegur lha aku sebab ramai sangat friends . 



No comments:

Post a Comment